Για μένα

Η φωτογραφία μου
Όνομα μητρός:Ψυχή Όνομα πατρός: Όνειρο Προορισμός: Προτιμώ αδιάκοπα να ταξιδεύω Μότο:Μην αφήνεις γι' αύριο ότι μπορείς να κάνεις σήμερα Ζω: για την οικογένειά μου. Είμαι: Ύλη μα περιφέρομαι στα άυλα τις περισσότερες φορές. Δεν μπορώ να ζήσω: χωρίς τα παιδιά μου. Σας ευχαριστώ που μου επιτρέπετε να συνεχίσω να ονειρεύομαι....

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Στη Θεσσαλονίκη...επιτέλους!!!

Ένα από τα μαγευτικά δώρα της συγγραφής πέρα απ' τα ταξίδια στους φανταστικούς μου κόσμους, είναι η επαφή με τους αναγνώστες που μοιράστηκαν αυτά τα ταξίδια μαζί μου. Όσα εισέπραξα σ' αυτές τις μαγικές συναντήσεις μού είναι δύσκολο να περιγραφούν με λόγια παρόλο που οι λέξεις υπήρξαν ακούραστοι σύντροφοί μου από μικρό παιδί. Η βάση μου, η πρωτεύουσα, ήταν η αρχή. Ακολούθησε ο Πειραιάς, η Τζια και ο Βιβλιόγατος με οικοδέσποινα την εκπληκτική Βιολέττα, η Κύπρος (τι αλησμόνητο ταξίδι!), η Νάξος και τώρα, επιτέλους, η Θεσσαλονίκη!!Δεν είναι μόνο τα πολλά μηνύματα που παίρνω απ' τους αναγνώστες μου εκεί...Είναι η αύρα της που με καλεί...Ο πύργος της...η πανέμορφη πόλη της...οι φιλόξενες αγκαλιές των κατοίκων της...
Κι έτσι...στις 13 Οκτωβρίου του 2012, το όνειρό μου πρώτα ο Θεός, θα γίνει πραγματικότητα. Με οικοδεσπότη το βιβλιοπωλείο Πρωτοπορία, περιμένω με αγωνία να συναντήσω από κοντά όλους εσάς που χρόνια τώρα με στηρίζετε με την αγάπη και την πίστη σας!Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τα χαμόγελα που θα μου χαρίσετε απλόχερα δια ζώσης, αφού μέσω ίντερνετ τ' ανταλλάζουμε σχεδόν καθημερινά.
Εγώ και το Γυάλινο Ρόδο μου,
Εγώ και τα προηγούμενα πέντε πνευματικά μου παιδιά,
Εγώ και η λαχτάρα μου να σας γνωρίσω από κοντά,
Ορίζουμε το ραντεβού μας από σήμερα!
Σας ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου!

Ευαγγελία Ευσταθίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου