Για μένα

Η φωτογραφία μου
Όνομα μητρός:Ψυχή Όνομα πατρός: Όνειρο Προορισμός: Προτιμώ αδιάκοπα να ταξιδεύω Μότο:Μην αφήνεις γι' αύριο ότι μπορείς να κάνεις σήμερα Ζω: για την οικογένειά μου. Είμαι: Ύλη μα περιφέρομαι στα άυλα τις περισσότερες φορές. Δεν μπορώ να ζήσω: χωρίς τα παιδιά μου. Σας ευχαριστώ που μου επιτρέπετε να συνεχίσω να ονειρεύομαι....

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ-ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ 10/6

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 10/6 ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΠΑΣΑΛΙΜΑΝΙ, ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ, ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΛΙΒΑΝΗ 52-53 ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΑΝΤΙΤΥΠΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΜΟΥ!ΘΑ ΧΑΡΏ ΠΟΛΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ Ν' ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΛΙΓΕΣ Ή ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΡΔΙΑΣ! ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΚΕΊ ΑΠΌ ΤΙΣ 19:30-22:30. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου