Για μένα

Η φωτογραφία μου
Όνομα μητρός:Ψυχή Όνομα πατρός: Όνειρο Προορισμός: Προτιμώ αδιάκοπα να ταξιδεύω Μότο:Μην αφήνεις γι' αύριο ότι μπορείς να κάνεις σήμερα Ζω: για την οικογένειά μου. Είμαι: Ύλη μα περιφέρομαι στα άυλα τις περισσότερες φορές. Δεν μπορώ να ζήσω: χωρίς τα παιδιά μου. Σας ευχαριστώ που μου επιτρέπετε να συνεχίσω να ονειρεύομαι....

Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Μεγάλη Παρασκευή....

Ένα μικρό μονάχα σημάδι στις στάχτες 
το δάκρυ που κύλησε.
Ένα ασήμαντο γκρίζο σημάδι στην παλέτα 
του κόσμου Σου.
Πόσο χαμηλά να κατέβεις για να Σε φτάσω;
Με τι δύναμη να υψωθώ εγώ;

Κι η ανάσα αδύναμη να σέρνει τον ύμνο.
Κι η πλάτη αγόγγυστα να φέρει τον πόνο.
Το βλέμμα θολό να σκίζει τα σύννεφα.
Χάθηκες,Θεέ μου
ή χάθηκα εγώ;

Έστω για λίγες στιγμές το δρόμο Σου να βαδίσω.
Έστω για λίγες στιγμές το βάρος Σου να κουβαλήσω.
Έστω για λίγες στιγμές τα υπέροχα επίγεια
ν' απαρνηθώ.

Μαζί με τον ουρανό Σου, δες, κλαίω κι εγώ...

13-4-12
Ε.Ε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου